5 Ekim 2017 Perşembe

Real Madrid'i Sloven yıldızları taşıdı

Liga Endesa ikinci haftası maçında RetaBet Bilbao Basket karşısına çıkan Real Madrid Sloven yıldızlarının performansıyla 87-80'lik galibiyeti elde etti. Geçtiğimiz ayki Avrupa Şampiyonası'nda altın madalya kazanan Slovenya'nın önemli isimlerinden Luka Doncic ve Anthony Randolph'un yıldızlaştığı maçın ilk çeyreğini 20-28 geride tamamlayan Real Madrid, ikinci çeyrekle birlikte oyunun kontrolünü eline geçirerek ligdeki ikinci maçından da galibiyetle ayrıldı. 

Anthony Randolph - Real Madrid

Real Madrid'te 28 dakika oyunda kalan Anthony Randolph 11/15 saha içi isabetiyle 26 sayı - 9 ribaunt - 2 blokluk bir performans sergilerken, Luka Doncic de 13 sayı - 8 ribaunt - 2 asist ile galibiyetin bir diğer mimarı oldu. 

8 yorum:

  1. Randolph Slovenya'dan sonra Real'de de rüştünü kanıtlarsa tekrar NBA yolu açılır önünde.

    YanıtlaSil
  2. luka doncic bence harika bir oyuncu yakın zamanda amerika yolunu tutar bence

    YanıtlaSil
  3. Real Madrid her maçta olduğu gibi genelde üstünlüğünü koruyor :)

    YanıtlaSil
  4. Basketbolda ben real madridi sevmiyorum ama gerçekten bu maç muhteşemdi.

    YanıtlaSil
  5. 3 sene önce ispanya basketbol ligini takip ediyordum da şimdi sadece NBA izliyorum. Real madrid basketbolda da başarılı.

    YanıtlaSil
  6. Son dönemde Slovenler yükselişte

    YanıtlaSil
  7. Real madrid baskette futboldaki kadar iyi degil. Her ne kadsr futboldan anlamasamda ismi pek gecmiyor futbol kadar

    YanıtlaSil
  8. Luka Doncic oyununa hayran kaldım çok başarılı

    YanıtlaSil