25 Ocak 2017 Çarşamba

Special thanks to Ergin Ataman

Dün gece Turkish Airlines Euroleague'de Galatasaray Odeabank sahasında konuk ettiği Maccabi Tel Aviv'i adeta bozguna uğrattı ve sahadan 39 sayılık farkla 102-63 galip ayrıldı. Bizlere her anlamda dört dörtlük bir basketbol gecesi yaşatan sarı kırmızılı basketbolcular ve Ergin Ataman'ı bu değerli galibiyet için tebrik etmek gerekiyor kesinlikle. Hem kendi içinde bulunduğu durumu hem de rakibinin çıkış aradığını düşündüğümüzde, özellikle de böyle farklı bir şekilde alınan galibiyet sarı kırmızılıların moralini şüphesiz ki yükseltecektir. Bu tebrikler sonrası ben bir ekstra tebrik de Ergin Hoca'ya gönderiyorum. Neden mi? 


Devresi 52-39 biten ve final periyoduna da 72-52 önde girdiğimiz maçta, ikili averaj riski de minimum düzeydeyken 10 kişilik klasik rotasyon harici oyuncuları sahaya sürmeyerek, en azından son birkaç dakika Can Korkmaz ve Orhan Hacıyeva'ya süre tanımayarak oldukça önemli ve zor bir başarıya imza attı Ergin Ataman. Zaman zaman dar rotasyon ve hazır olmayan oyunculardan dert yanan tecrübeli teknik adamın bu yaklaşımının mutlaka bir izahı vardır; fakat benim anlamam mümkün değil. Euroleague havasındaki birkaç dakika bile süre almayan oyuncular için önemli bir artıyken, 40 sayıya koşan bir maçta onlara 1 dakika bile süre vermemek, benim görüşüme göre oyuncuyu demotive etmekten öteye gitmediği gibi, takıma da hiçbir artı kazandırmaz. Umarım ben yanılıyorumdur ve küçük sakatlıklar nedeniyle bu durum söz konusu olmuştur. Bu konuyu çok uzatmamak lazım tabi; bir kez daha tebrikler Galatasaray.

0 comments:

Yorum Gönder